< Industri och tillverkning
Logotyp för Gems Pet Systems AB
Gems Pet Systems AB - Uppsala

Global Service Coordinator | GEMS PET | Uppsala

Ansök senast 01 december

Sök tjänsten

Är du redo för en dynamisk roll där du får agera nyckelspelare i vår globala serviceverksamhet? Som Global Service Coordinator hos vår kund i Uppsala får du chansen att utveckla internationella kontakter, koordinera spännande projekt och bidra till en världsledande teknologisk resa. Ta steget in i en omväxlande och stimulerande arbetsmiljö!

 

Dina arbetsuppgifter

Som Global Service Coordinator hos oss kommer du att spela en nyckelroll i att säkerställa att våra serviceoperationer runt om i världen flyter på smidigt och effektivt. Du kommer att ha det övergripande ansvaret för att koordinera och resursplanera installationer, serviceresor och träningar, vilket innebär att du blir en viktig länk mellan våra tekniker, kunder och interna avdelningar.

I denna dynamiska roll kommer du att hantera visumansökningar för våra serviceteam som reser internationellt, vilket kräver god förståelse för olika länders regler och bestämmelser. Du kommer också att ansvara för fakturering och diverse administrativa uppgifter för att stödja vårt globala servicearbete. Detta inkluderar att säkerställa att all dokumentation är korrekt och uppdaterad, samt att hålla koll på budgetar och tidsramar.

Vem söker vi?

Vi söker dig som har en gymnasieutbildning och erfarenhet av administrativt arbete samt resursplanering. Du bör ha goda språkkunskaper i engelska och vara bekväm med att använda Office-program och Excel. En strukturerad och initiativtagande person med förmåga att koordinera är viktigt för att trivas i rollen som Global Service Coordinator. Du bör även vara social och datakunnig, samt uppskatta att arbeta i team.

Det är meriterande om du har en universitetsutbildning och erfarenhet av avancerad Excel, inklusive att sammanställa statistik. Kunskap om IT-system som Smartsheet kan också vara en fördel. Erfarenhet från liknande bransch eller arbetsuppgifter, samt tidigare arbete med globala kontaktnät, är också positivt. Förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt och en vilja att vara en central punkt i verksamheten är också uppskattade egenskaper.

Övrig information

Anställningsform/omfattning/arbetsort
Visstidsanställning / Heltid / Uppsala
 
Arbetstider
Kontorstider, 08:00-16:30. 
 
Tillträdesdag
Enligt överenskommelse/omgående
 
Information
Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma tillsättas innan sista ansökningsdag. 
Känns tjänsten intressant så inkom snarast med din ansökan!

Lernia är vägen framåt

Lernia utvecklar framtidens arbetskraft. Det gör vi genom att utbilda, matcha, bemanna och rekrytera. Snabbt och utan krångel löser vi arbetsmarknadens behov så att människor och företag kan nå sin fulla potential. Det har varit vår uppgift i över hundra år. Lernia omsatte 3,3 miljarder kronor 2022 och finns över hela landet. Vi utbildade och coachade 19 900 personer och förmedlade 11 500 bemanningskonsulter. 13 700 personer fick möjlighet till nytt jobb genom våra tjänster.

Ansökan

För att söka tjänsten klickar du på "Sök tjänsten" ovan och fyller i formuläret eller loggar in med ditt Linkedin-konto nedan. Välkommen att söka denna tjänst genom att skicka in CV och personligt brev via länken.
 
Om du har några frågor är du välkommen att kontakta Lernia via e-post: bemanning@lernia.se. All kontakt med kundföretaget under rekryteringsprocess undanbedes.

Ansökan


Referensnummer: 284518

Ida Larsson Rekryterare

Har du frågor om tjänsten och vill komma i kontakt med ansvarig rekryterare, ring Kundservice 0771-650 650