Välkommen till en värld av innovation och teknik hos Emerson, där du blir en del av ett team som skapar hållbara lösningar för framtiden. Arbeta i en dynamisk miljö med möjlighet till personlig utveckling, i nära anslutning till Göteborgs stadskärna. Upptäck din potential hos oss!
Om tjänsten
Som montör kommer du att ansvara för montering, test och packning av produkter samt delta i förbättringsarbete och aktiviteter kopplade till produktionssystemet.
Vem är du?
Vi söker dig med teknisk bakgrund eller starkt teknikintresse. Du bör behärska svenska och engelska i tal och skrift. Din förmåga att arbeta självständigt mot höga mål och deadlines, samt din noggrannhet och kvalitetsmedvetenhet, är viktiga.
Krav:
- Teknisk bakgrund/intresse
- God svenska och engelska i tal och skrift
Meriterande:
- Erfarenhet av arbete med montage eller kvalitetskontroll av elektroniska produkter
- Erfarenhet av ritningsläsning
- Erfarenhet av lödning
Om anställningen
- Placeringsort: Göteborg/Mölnlycke
- Tjänstgöringsgrad: Heltid
- Tillträde: Omgående
- Anställningsform: Visstidsanställning 6 månader på Lernia Bemanning med goda möjligheter till förlängning
Som en av oss
Som anställd bemanningskonsult hos oss får du alltid en marknadsmässig lön, semester, pensionsavsättning, försäkringar och anslutning till vårt kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra hos oss så självklart erbjuder vi våra konsulter friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Under din anställning har du en konsultchef som är ansvarig för ditt uppdrag och ser till att du trivs på din arbetsplats och stöttar dig samt utvecklar dig i din yrkesroll.
Om Lernia
Lernia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag och finns över hela landet. Med vårt omfattande nätverk erbjuder vi spännande jobb hos attraktiva arbetsgivare och varumärken som hjälper dig att utveckla din kompetens och karriär, både på lång och kort sikt.
Hur du söker
Scrolla ner för att skicka in din ansökan idag. Du är självklart välkommen att kontakta oss om du har några frågor till ansvarig rekryterare.