Administratör | Coor | Boden
Ansök senast 23 februari
Sök tjänstenÄr du en självgående och lösningsorienterad person som arbetar noggrant och lägger märke till detaljerna? Vill du ha ett jobb som innebär en möjlighet att administrativt stötta platschef och övrig leveransorganisation? Då kan vi ha rätt utmaning för dig! Just nu söker vi på Lernia en administratör till Coors verksamhet i Boden. Den här rollen innebär dessutom goda karriär- och utvecklingsmöjligheter, då det för rätt person kan finnas möjlighet att övergå i anställning direkt hos Coor. Vill du vara med på Coors resa? Välkommen med din ansökan till oss på Lernia!
Om tjänsten
I rollen som administratör hos Coor kommer du att hantera och analysera data, samt förbereda beslutsunderlag för platschefen och fungera som dennes högra hand. Du ansvarar också för att se till att den dagliga administrationen löper på smidigt och kommer att vara i nära kontakt med kunder, kollegor och leverantörer.
Om dig
Vi på Lernia söker dig som har erfarenhet av administration och känner dig bekväm med att hantera siffror och data. Du har lägst gymnasiekompetens, och erfarenhet av Maximo är ett stort plus då detta är ett centralt system i kundens verksamhet. Du behöver ha goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift, har du dessutom kunskaper inom exempelvis Polska eller annat östeuropeiskt språk så är detta meriterande.
I det här uppdraget är det viktigt att du fokuserar på att hitta lösningar och att du har en förmåga att se detaljer. Det är också viktigt att du håller ordning och reda och att du ser vad som behöver göras. Vidare motiveras du av att skapa en positiv kundupplevelse. Slutligen känner du ett stort engagemang för ditt arbete vilket gör det enkelt för dig att uppnå dina mål.
Som en av oss
Som anställd bemanningskonsult hos oss får du alltid en marknadsmässig lön, semester, pensionsavsättning, försäkringar och anslutning till vårt kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra hos oss så självklart erbjuder vi våra konsulter friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Under din anställning har du en konsultchef som är ansvarig för ditt uppdrag och ser till att du trivs på din arbetsplats och stöttar dig samt utvecklar dig i din yrkesroll.
Om Lernia
Lernia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag och finns över hela landet. Med vårt omfattande nätverk erbjuder vi spännande jobb hos attraktiva arbetsgivare och varumärken som hjälper dig att utveckla din kompetens och karriär, både på lång och kort sikt.
Hur du söker tjänsten
För att söka tjänsten, scrolla ner till ansökningsformuläret nedan. Om du har några frågor eller funderingar, vänligen kontakta Elin Ejrendahl, elin.ejrendahl@lernia.se. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag! För att söka tjänsten skickar du in CV och personligt brev via länken. Vid frågor är du välkommen att kontakta rekryterare Elin Ejrendahl via e-post: elin.ejrendahl@lernia.se.
Vi intervjuar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt!