Orderhanterare | teknikföretag | Västerås
Ansök senast 13 februari
Sök tjänstenÄr du en stjärna på att hantera beställningar och älskar att överträffa förväntningar? Hos vår kund i Västerås blir du den oumbärliga länken mellan säljteamet och våra glada kunder i ett internationellt äventyr. Din insats gör skillnad varje dag – är du redo att glänsa?
Om tjänsten:
Som administratör och orderhanterare kommer du att vara den viktiga länken mellan kundens säljteam och deras kunder. Du kommer att jonglera allt från orderregistrering till leveransuppföljning, allt med en kreativ touch!
Kunden är en global teknikledare som jobbar för en hållbar energi-framtid för alla. De betjänar kunder inom energi, industri och infrastruktur med innovativa lösningar och tjänster.
Formell kompetens
Vi söker dig som har en gymnasieexamen och en teknisk förståelse, vilket är grunden för att briljera i rollen som orderhanterare. Du behöver erfarenhet av orderhantering och affärssystem som SAP och Salesforce. För att lyckas i denna dynamiska miljö bör du vara en skicklig problemlösare, ha ett öga för detaljer och vara effektiv i ditt arbete. Flytande svenska och engelska, både i tal och skrift, är ett måste för att kunna kommunicera obehindrat med våra kunder och kollegor.
Meriterande
Det är meriterande om du tidigare har arbetat i en internationell miljö där du hanterat leveranser till fabriker runtom Europa. Erfarenhet av att anpassa dig till förändrade kundbehov under processens gång är också en stor fördel. Om du dessutom är van vid att samarbeta med olika människor och har en energisk och proaktiv inställning, kommer du att passa perfekt i vår ordningsamma och engagerade projektstödsteam.
Som en av oss
Som anställd bemanningskonsult hos oss får du alltid en marknadsmässig lön, semester, pensionsavsättning, försäkringar och anslutning till vårt kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra hos oss så självklart erbjuder vi våra konsulter friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Under din anställning har du en konsultchef som är ansvarig för ditt uppdrag och ser till att du trivs på din arbetsplats och stöttar dig samt utvecklar dig i din yrkesroll.
Om Lernia
Lernia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag och finns över hela landet. Med vårt omfattande nätverk erbjuder vi spännande jobb hos attraktiva arbetsgivare och varumärken som hjälper dig att utveckla din kompetens och karriär, både på lång och kort sikt.
Ansök idag!
För att söka tjänsten, scrolla ner till ansökningsformuläret nedan. Om du har några frågor eller funderingar, vänligen kontakta Alexandra Kung, alexandra.kung@lernia.se. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag!