< För företag
Handledare och deltagare vid bord

Kompetenskartläggning

En kompetenskartläggning innebär att vi tillsammans går igenom din personals erfarenheter, kunskap och behov. Efteråt tittar vi på lämpliga utbildningar, vidareutbildningar eller rekryteringsbehov för ditt företag – så ni kan växa på bästa sätt.


Vi går igenom din personals erfarenhet, kunskaper och behov

En kompetenskartläggning innebär att vi, tillsammans med någon eller några från din verksamhet, går igenom din personals erfarenheter, kunskaper och behov. Efter kompetensinventeringen diskuterar vi eventuella behov och önskemål om utbildning, vidareutbildning eller rekryteringsbehov för att få din verksamhet att växa och utvecklas på bästa sätt.

Fatta säkra beslut utifrån kartläggningen

En kompetensinventering är både en långsiktig investering och en möjlighet för dig som ledare att tryggt kunna fatta beslut om framtida strategier utifrån den kompetens personalen har. Det ger också dina medarbetare en bekräftelse på sina kunskaper och en möjlighet för dem att utvecklas så att de stannar kvar inom verksamheten. 

Kontakta oss för att sätta upp en kompetenskartläggning

Skicka en förfrågan så tittar vi på ditt behov

Fyll i dina kontaktuppgifter och beskriv gärna vad du tror att vi kan hjälpa dig med så hör vi av oss inom kort.

5054A18f65c645ac8368343fb32c0bf7